X

آغاز همایش روز جهانی هواپیمایی کشوری

شماره :
41164
شنبه 1402/09/18 ساعت 15:47

از پیشنهاد صفحه «آغاز همایش روز جهانی هواپیمایی کشوری» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
رونمایی از تمبر یادبود روز جهانی هواپیمایی کشوری با حضور مقامات ارشد صنعت هوانوردی

آغاز همایش روز جهانی هواپیمایی کشوری

آغاز همایش روز جهانی هواپیمایی کشوری با حضور مقامات ارشد صنعت هوانوردی و میهمانان عالیقدر به میزبانی سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد.

 رئیس سازمان هواپیمایی کشوری بمناسبت روز جهانی هواپیمایی کشوری در همایش امروز رهنمود هایی را ارائه دادند.

محمد محمدی بخش در همایش روز جهانی هواپیمایی کشوری با اعلام رضایت شورای ایکائو از ایمنی و امنیت پرواز‌های ایران گفت: دو مولفه بزرگی که پیمان شیکاگو در صنعت هوایی به عنوان مولفه‌های اصلی از آن یاد می‌کند، دو موضوع ایمنی و امنیت است که امروز هم حاکم، جاری و مورد تایید است.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: البته خود ما از این روند اظهار رضایت نداریم و معتقدیم با نقطه مطلوب فاصله داریم.  
وی با بیان اینکه دولت برای ورود هواپیما‌های جدید اهتمام دارد افزود: با ۲۰ کشور دنیا در عربستان مذاکرات متعددی در زمینه توسعه شبکه پروازی و همکاری‌های بین المللی داشتیم و در دیدار با رئیس شورای ایکائو، وی از امنیت و ایمنی پرواز‌های ایران اعلام رضایت کرد. 
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: حوزه امنیت هوایی برای ما بسیار مهم است و با توجه به فراز و فرود‌هایی که داشتیم به لطف خدا از مهر ۱۴۰۰ تا به امروز یک مورد حادثه امنیتی نداشته ایم. 
محمدی بخش در ادامه گفت: در فرودگاه‌های کشور بیش از هزار طرح عمرانی در دست اجرا و بهره برداری است و از جمله ۳۰۰ هزار قطعه صنعت هوایی در داخل کشور ساخته می‌شود. 
وی همچنین گفت: در حوزه نرم افزاری و استفاده از شرکت‌های دانش بنیان نیز تغییرات شگرفی صورت گرفته است که بخشی از این تغییرات به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

در ادامه   از تمبر اختصاصی بزرگداشت سالروز جهانی هواپیمایی کشوری،  با حضور مقامات ارشد صنعت هوانوردی کشور رونمایی شد.

X