X

آغاز عملیات عمرانی فاز دو شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

شماره :
41057
دوشنبه 1402/09/6 ساعت 08:02

از پیشنهاد صفحه «آغاز عملیات عمرانی فاز دو شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) خبر داد:

آغاز عملیات عمرانی فاز دو شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با بیان اینکه آغاز عملیات عمرانی فاز دوم شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) آرزوی دیرینه ملت شریف ایران بود، گفت: ۱۵ سال بود که این پروژه به جریان افتاده بود و امروز عملیات اجرایی یکی از پروژه‌های تاثیر گذار دولت سیزدهم آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت راه و شهرسازی سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در آیین آغاز عملیات عمرانی فاز دوم شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) آغاز عملیات عمرانی فاز دوم شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) را  آرزوی دیرینه ملت شریف ایران برشمرد و گفت: در سال‌های گذشته این گلایه به ما می‌شد که وضعیت این فرودگاه در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست، اما از ابتدای شروع دولت سیزدهم با اقدامات بسیار خوبی که در در روان‌سازی پذیرش و اعظام مسافران انجام شد، اعتراضات در ایام نوروز، حج و عتبات عالیات به صفر رسید.

چلندری ضمن اشاره به همکاری فرودگاه امام(ره)، پلیس، واجا و گمرک فرودگاه، با بیان اینکه راه اندازی ترمینال سلام از دولت هشتم شروع شده بود، یادآور شد: این ترمینال در سال اول دولت سیزدهم با استاندارد روز دنیا به بهره برداری رسید و آن ترمینال به عنوان ترمینال زیارتی خدمت‌رسانی می‌کند. 

وی خاطرنشان کرد: ۱۵ سال بود که فاز دوم فرودگاه به جریان افتاده بود اما توانستیم با همکاری تیم کارشناسی، پیمانکاران و شرکت هاکان و قرارگاه خاتم ۷۶ جلسه بالای ۳ ساعت و ۵ ساعت داشتیم که امروز عملیات اجرایی یکی از پروژه‌های تاثیر گذار دولت سیزدهم آغاز می‌شود. 

چلندری تصریح کرد: اگر اختیاراتی از جانب وزیر راه و شهرسازی در این دوره به مسئولان فرودگاه امام خمینی(ره) داده نمی‌شد، امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی فاز دوم شهر فرودگاهی نبودیم.

X