“اصفهان” قهرمان پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری شد

شماره :
41954
چهارشنبه 1402/11/18 ساعت 10:07

از پیشنهاد صفحه «“اصفهان” قهرمان پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری شد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
در پایان پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری؛

“اصفهان” قهرمان پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری شد

 

در پایان مسابقات پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری که به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، در جدول توزیع مدال ها، تیم اصفهان به مقام قهرمانی رسید و تیم های گیلان و فارس به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در مراسم اختتامیه این جشنواره که در شهر مقدس مشهد و با حضور «مهدی مسکنی» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، «نصراله پژمانفر» نماینده مردم شهر مشهد در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، تیم اصفهان موفق شد به عنوان قهرمانی دست یابد.

پس از این تیم، تیم های ورزشی بازنشستگان گیلان و فارس نیز موفق به دریافت کاپ نقره و برنز و عناوین دوم و سوم شدند.

در این دوره از مسابقات بیش از ۵۷۰ ورزشکار زن و مرد در ۸ رشته ورزشی انفرادی و همگانی شامل دارت، تنیس روی میز، شنا، تیراندازی با تفنگ بادی، شطرنج، فوتبال دستی، دو امدادی و پتانک با یکدیگر به رقابت پرداختند که صبح امروز (دوشنبه ۱۶بهمن ماه ۱۴۰۲) در مراسم اختتامیه این مسابقات از ورزشکاران و تیم های برتر با اهدای گل، کاپ و مدال قهرمانی تجلیل شد.

گفتنی است، در حاشیه این مراسم از «هادی عامل» گزارشگر مطرح کشتی کشورمان و از بازنشستگان آموزش و پرورش و «حمید توکل» دارنده مدال برنز مسابقات جهانی کشتی و دبیر بازنشسته استان خراسان رضوی و از هم دوره های جهان پهلوان تختی تجلیل بعمل آمد.

X