X

مصوبه همسان سازی و حقوق بازنشستگان کشوری ابلاغ شد

شماره :
43049
چهارشنبه 1403/02/26 ساعت 08:15

از پیشنهاد صفحه « مصوبه همسان سازی و حقوق بازنشستگان کشوری ابلاغ شد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
حقوق بازنشستگان افزایش یافت

مصوبه همسان سازی و حقوق بازنشستگان کشوری ابلاغ شد

 

همسان سازی حقوق بازنشستگان هر ساله احکام جدیدش ابلاغ میشود و افراد موظف به رعایت  و انجام دادن آن هستند.

به گزارش سرویس خبری تحلیلی ویژن تایمز ؛داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: به محض ابلاغ قانون هم صندوق بازنشستگی کشوری و هم صندوق تأمین اجتماعی همسان سازی حقوق بازنشستگان را اجرا خواهند کرد.

غلامرضا بنی اسدی در یادداشتی با عنوان «لایحه هفتم؛ متناسب سازی حقوق بازنشستگان و ویرگولِ بازیگوش!» در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: “بحث مربوط به بازنشستگان کشوری که شما عنایت کردید و بیان کردید که باید بین مجلس و دولت توافق شود؛ آنچه بنده اطلاع دارم این است که این موضوع درباره بازنشستگان لشکری و کشوری است درحالی که بخش اعظم بازنشستگان مربوط به تأمین اجتماعی هستند.”

او افزود: تلاش ما بر این اساس است که تا پایان برنامه هفتم بتوانیم بحث متناسب سازی حقوق بازنشستگان با معیشت و شرایط را محقق کنیم.

امیدواریم خبر‌های شفاف از همه شمولی تلاش مجلس بشنویم. همه می‌دانیم که شرایط بازنشستگان تامین اجتماعی نه تنها همتراز کشوری و لشکری نیست که بدتر نیز هست. کشوری و لشکری شاید بتوانند از مزایای رفاهی شغلی خود هنوز هم استفاده کنند، اما بازنشسته تامین اجتماعی ریالی افزون بر مستمری ندارد و به اندازه ریالی هم از امکانات رفاهی برخوردار نیست.

منبع:اندیشه معاصر

X