X

سند راهبردی تعلیم و تربیت نگارش می شود

شماره :
41016
سه شنبه 1402/07/25 ساعت 17:36

از پیشنهاد صفحه «سند راهبردی تعلیم و تربیت نگارش می شود» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
در دیدار با مدیر عامل صندوق بازنشستگی هما مطرح شد

سند راهبردی تعلیم و تربیت نگارش می شود

محسن حسنلو مدیر عامل صندوق بازنشستگی هما با ارج نهادن به مقام شامخ معلم، صبر و حوصله ایشان را در فضای آموزشی موجود ستود و از مجموعه بزرگ آموزشی هما خواست تا با ارتباط  تنگاتنگ  با دانش آموزان بیش از پیش مسائل ایشان را بشناسند و در هدایت هرچه بهتر آینده سازان فردای ایران اسلامی بکوشند.

تهاجم فرهنگی و سبک زندگی غربی معضلاتی است که وی با اشاره به آنها خواستار نگارش سند راهبردی در حوزه تعلیم و تربیت شد تا علاوه بر رفع مشکلات، انگیزه و شور و نشاط را در میان محصلان مراکز آموزشی هما پدید آورد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی هما از برکات این سند راهبردی را شکوفایی و جذب استعدادهای نونهالان و نوجوانان برشمرد و بهره گیری از تعالیم پیامبر (ص) و سیره عملی اهل بیت (ع) را در به ثمر رسیدن آن راهگشا و فصل الخطاب دانست.

در ادامه این نشست نصری مدیر عامل مجتمع آموزشی، فرهنگی هما و مدیر دبیرستان های پسرانه هما، دوزنده مدیر دبستان پسرانه هما، ضرابی مدیر دبستان دخترانه هما، هادی لو مدیر دوره اول دبیرستان دخترانه هما، کوهکن مدیر دوره دوم دبیرستان دخترانه هما و نیک پور معاون دبیرستان پسرانه هما نقطه نظراتی را بیان داشتند.

 

نصری مدیر عامل مجتمع آموزشی، فرهنگی هما:

طرح هایی را پیرامون مواردی که مدیر عامل صندوق بازنشستگی هما اشاره کردند به ایشان ارائه نمودیم و برنامه ریزی دقیقی صورت گرفته است تا با کار میدانی و استفاده از مشاوران آموزشی به حل و فصل مسائل دانش آموزان هم در حوزه تعلیمی و هم تربیتی گام های موثری برداشته شود.

 

دوزنده مدیر دبستان پسرانه هما:

سرمایه گذاری، توسعه و بهره وری از ارکان مهم آموزش در عصر حاضر به شمار می آید که رقبای قدرتمندی در این زمینه داریم  و باید با جدیت به این مسئله در سند راهبردی پیشنهادی از طرف مدیر عامل صندوق بازنشستگی هما پرداخته شود.

 

ضرابی مدیر دبستان دخترانه هما:

اولیاء، دانش آموزان و معلمان سه ضلع تاثیرگذار مثلث مدارس هما هستند. اولیاء باید آموزش و مهارت های فرزند پروری ببینند که تمهیدات لازم از سوی مدرسه دیده شده است و تعامل خوبی از سوی والدین صورت پذیرفته است. معلمان در آشنایی دانش آموزان با تعالیم دینی و حتی دین پژوهی کارهای موثری صورت داده اند که این نشانۀ عشق و دلدادگی در فضای آموزشی ما می باشد.

 

هادی لو مدیر دوره دوم دبیرستان دخترانه هما:

دیدگاه مدیر عامل صندوق بازنشستگی هما فرهنگی و کاملا منطبق با بهبود فضای آموزشی است و امید داریم با توجه به هوش و استعدادی که دانش آموزان ما در حوزه های تکنولوژی نیز دارند بتوانیم از ظرفیت های صندوق هما بهره ببریم. تجهیز هرچه بهتر مدارس و خصوصا فضای آموزشی مناسب در به ثمر نشستن اهداف پیش رو بسیار حائز اهمیت است.

 

کوهکن مدیر دوره اول دبیرستان دخترانه هما:

مدارس هما به دلیل بهره گیری از کادر آموزشی متخصص و تحصیل کرده در بالاترین سطح دانشگاهی، در منطقه پنج جزو بهترین شاخص های آموزشی در بین دیگر مدارس هستند که حتی درخواست ثبت نام از دیگر مناطق تهران را نیز در هر سال تحصیلی داریم و این نشان دهنده کیفیت و سطح بالای فضای آموزشی مجموعه مدارس هماست.

 

نیک پور معاون دبیرستان های پسرانه هما:

هزینه های مجموعه مدارس هما در مقاطعی بیش از درآمد آن است و گاها کار را سخت می کند. برگزاری اردوهای دانش آموزی ،مسابقات ورزشی، فرهنگی و علمی می تواند در رشد دانش آموزان هما موثر باشد که البته در حد توان کارهایی انجام شده است اما کافی نیست و اعتلای دانش آموزان در همه سطوح نیازمند حمایت از سوی مدیر عامل صندوق بازنشستگی هما می باشد.

 

در پایان این دیدار مدیر عامل صندوق بازنشستگی هما با تشکر از زحمات مجموعه آموزشی هما افزود: نسبت به محدودیت های اماکن در برخی پایه های آموزشی مطلع است و در تامین نیازهای اقتصادی تا حد توان از هیچ مساعدتی فروگذار نخواهد بود.

وی سرمایه های واقعی را دانش آموزان و کادر آموزش مجموعه آموزشی هما معرفی نمود که میراثی ماندگار است و با مدیریت صحیح علاوه بر فتح قله های علمی که به لطف خدا امروز محقق گشته است، می تواند نیروهای زبده و کار آمد را به جامعه تزریق نماید.

X