X

رقم شگفت انگیز حقوق بازنشستگان در خرداد ماه چقدر است؟

شماره :
43211
چهارشنبه 1403/03/9 ساعت 08:57

از پیشنهاد صفحه «رقم شگفت انگیز حقوق بازنشستگان در خرداد ماه چقدر است؟» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
چقدر به حقوق بازنشستگان اضافه می شود؟!

رقم شگفت انگیز حقوق بازنشستگان در خرداد ماه چقدر است؟

در خواست مستمری بگیران هر ماه این است که فیش حقوقی میخوام، بازنشستگان محترم برای مشاهده و دریافت فیش حقوقی ۱۴۰۳ خود می بایست ابتدا به سامانه مرتبط با سازمان خود مراجعه نمایند و سپس از طریق صفحه کاربری در همان سامانه جهت دریافت فیش حقوقی بازنشستگان اقدام کنند.

تمامی افرادی که مشمولین قانون کار می باشند پس از آنکه از هر سازمان یا شرکتی در کشور بازنشسته شوند در ابتدا هر ماه نیاز به دریافت فیش حقوقی پیدا می کنند که ریز دستمزد و کسورات و میزان حقوق دریافتی همان فیش حقوقی بازنشستگی می باشد.
به دلیل اینکه بازنشستگان دیگر در شرکت یا نهاد خاصی استخدام نمی باشند آن شرکت نمی تواند برای افراد باز نشسته فیش حقوقی صادر نماید و تنها بازنشستگان می توانند از آن سازمانی که حقوق مستمری دریافت می کنند، فیش حقوقی خود را از طریق سامانه آن سازمان مشاهده و دریافت نمایند.

بازنشستگان فرقی ندارد تحت پوشش چه نوع بیمه ای می باشند آنان به راحتی بابت اینکه می گویند فیش حقوقی میخوام می توانند با استفاده از اطلاعات خود از همان سازمانی که حکم بازنشستگی خود را دریافت نموده اند فیش حقوقی خود را مشاهده و دریافت نمایند. کاربران با مطالعه مقاله ذیل می توانند از نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان 1403 سازمان تامین اجتماعی، بازنشستگان کشوری و مستمری بگیران سازمان نیروهای مسلح مطلع شوند.

یکی از مشکلاتی که پيش از اين بازنشستگان با آن دست و پنجه نرم می کردند، مبالغی بود که به عنوان کسورات در فيش حقوقی افراد ثبت می گردید. اين ارقام به طور کلی در فيش های حقوقی ثبت و نشان نمی داد که ريز اين کسورات چيست. در نتيجه بازنشستگان مجبور بودند جهت آنکه بدانند اين کسورات از کجا نشات می گيرد، به سازمان ها و ادارات مربوط به خود مراجعه و پس از بارها رفت و آمد و طی کردن مراحل اداری ببينند مبلغی که به عنوان کسورات در فيش حقوقی شان آمده بابت چيست و به طور عامیانه می گفتند فیش حقوقی میخوام برای مشاهده ریز جزئیات حقوق دریافتی که دارم.

در حال حاضر بر اساس اطلاعاتي که دستگاه های مربوطه به صورت اینترنتی و غیر حضوری در اختيار بازنشستگان قرار می دهند، ريز همه کسورات در يک فيش نمايش داده می شود و ديگر نياز نيست که مستمری بگیران برای دریافت برگه اين کسورات به چند سازمان و دستگاه مراجعه حضوری داشته باشند. بازنشستگان، پس از آغاز دریافت مستمری ۱۴۰۳ می توانند فیش حقوقی خود و احکام جدید بازنشستگان کشوری خود را بر روی سامانه های اینترنتی سازمان مورد نظر خود مشاهده و دریافت نمایند. در برخی از سایت سازمان ها پیش شرط مشاهده و دریافت فیش حقوقی مستمری بگیران 1403، ثبت نام در سامانه آن سازمان می باشد.

نحوه دریافت فیش حقوقی 1403 سازمان تامین اجتماعی tamin.ir
مستمری بگیران ۱۴۰۳ سازمان بیمه تامین اجتماعی که یکی از بزرگترین بیمه گزاران در کشور می باشد برای آنکه هر ماه در خواست دارند که فیش حقوقی میخوام، برای دریافت فیش و اینکه فیش حقوقی مستمری و یا بازنشستگی خود را در پرتال سازمان تامین اجتماعی مشاهده نمایند می بایست ابتدا در سایت خدمات اینترنتی تامین اجتماعی ثبت نام و گذر واژه تامین اجتماعی دریافت نمایند که در تصویر زیر صفحه اصلی این سایت نمایش داده شده است.

پس از ثبت نام و تعیین گذرواژه تامین اجتماعی برای خود، بازنشستگان می توانند به راحتی فیش حقوقی 1403 خود را از سامانه tamin.ir دریافت نمایند. در ادامه تصویری از صفحه اصلی این سامانه جهت دریافت فیش حقوقی مستمری ۱۴۰۳ برای بازنشستگان بیمه تامین اجتماعی آورده شده است.
مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی پس از ورود به این سامانه به راحتی می توانند فیش مستمری ماهیانه خود را مشاهده و به صورت فایل چاپی دریافت نمایند.

لازم به ذکر است موارد اعلام شده، بر اساس سال گذشته بوده و به محض اعلام برای سال 1403، در متن مقاله اطلاع رسانی می گردد.

نحوه دریافت فیش حقوقی صندوق بازنشستگی کشوری retirement.ir
مستمری بگیران صندوق بازنشستگی کشوری که یکی از بزرگترین سازمان ها در کشور می باشد برای آنکه هر ماه فیش حقوقی مستمری و یا بازنشستگی خود را در پرتال صندوق بازنشستگی کشوری مشاهده نمایند می بایست ابتدا وارد سایت retirement.ir شوند و گزینه فیش حقوقی را انتخاب نمایند که در تصویر زیر صفحه اصلی سایت صندوق بازنشستگی کشوری نمایش داده شده است.

بازنشستگان محترم با وارد نمودن اطلاعات مربوط به خود که شامل : شماره دفتر کل، شماره ملی و شماره حساب می باشد و انتخاب ماه مد نظر جهت دریافت فیش حقوقی ۱۴۰۳خود، با انتخاب دکمه زرد رنگ مشاهده فیش، فیش حقوقی 1403 شان را دریافت نمایند.

بازنشستگان توجه داشته باشند که در این سامانه فیش حقوقی تنها برای مستمری بگیران دستگاه هایی قابل مشاهده می باشد که حقوق مستمری ۱۴۰۳ آنان مستقیما از سوی صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت می گردد.

لازم به ذکر است موارد اعلام شده، بر اساس سال گذشته بوده و به محض اعلام برای سال 1403، در متن مقاله اطلاع رسانی می گردد.


نحوه دریافت فیش حقوقی سازمان نیرو های مسلح saba.esata.ir

بازنشستگان سازمان نیرو های مسلح یا همان صندوق بازنشستگی لشگری که یکی از بزرگترین سازمان ها در کشور می باشد برای آنکه هر ماه فیش حقوقی مستمری و یا بازنشستگی ۱۴۰۳ خود را در پرتال سازمان نیرو های مسلح مشاهده نمایند می بایست ابتدا وارد سایت saba.esata.ir شوند و پس از ثبت نام در این سامانه و دریافت نام کاربری و کلمه ورود می توانند جهت دریافت فیش حقوقی 1403 خود اقدام نمایند.

مستمری بگیران ۱۴۰۳ سازمان نیرو های مسلح برای ثبت نام در سامانه saba.esata.ir می بایست با استفاده از کد شناسایی خود همانطور که در صفحه زیر مشاهده می نمایند اقدام کنند.

بازنشستگان 1403 این سازمان پس از ثبت نام و در یافت نام کاربری و کلمه عبور جهت دریافت فیش حقوقی خود از طریق همین سامانه اقدام نمایند.

بازنشستگان صندوق بازنشستگی لشگری پس از ورود به این سامانه و دریافت نام کاربری و کلمه عبور به راحتی می توانند فیش مستمری ماهیانه خود در سال 1403را دریافت نمایند.

لازم به ذکر است موارد اعلام شده، بر اساس سال گذشته بوده و به محض اعلام برای سال 1403، در متن مقاله اطلاع رسانی می گردد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دریافت فیش حقوقی بازنشستگان در کانال تلگرام حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون دریافت فیش حقوقی بازنشستگان پاسخ دهند.

1- آیا فیش تمام جزئیات حقوق دریافتی ماهیانه مستمری بگیران 1403 را به صورت غیر حضوری می توان دریافت نمود؟
بله، فیش حقوقی مستمری بگیران ۱۴۰۳ را به صورت اینترنتی و غیر حضوری می توان دریافت کرد که در متن مقاله کامل توضیح داده شده است.

2- پیش از بازنشستگی می توان به صورت غیر حضوری برای دریافت فیش حقوقی اقدام کرد؟
خیر، سامانه های غیر حضوری تنها مختص به بازنشستگان می باشد که در متن مقاله به آن اشاره شده است.

3- بازنشستگان تنها فیش حقوقی ماه جاری را می توانند دریافت نمایند؟
خیر، فیش حقوقی هر ماهی که مد نظرشان باشد را می توانند دریافت نمایند که در متن مقاله بیان شده است.

 

منبع: روز نو 

X