X

دیدار صمیمانه محسن حسنلو با جمعی از بازنشستگان هواپيمايی جمهوری اسلامی ايران "هما"

شماره :
42914
سه شنبه 1403/02/18 ساعت 10:51

از پیشنهاد صفحه «دیدار صمیمانه محسن حسنلو با جمعی از بازنشستگان هواپيمايی جمهوری اسلامی ايران "هما"» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
يكسال پر فراز و نشيب برای استيفای حقوق حقه بازنشستگان هما

دیدار صمیمانه محسن حسنلو با جمعی از بازنشستگان هواپيمايی جمهوری اسلامی ايران "هما"

 

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی هما ؛ مدير عامل صندوق بازنشستگی هواپيمايی جمهوری اسلامی ايران"هما" در ديدار جمعی از بازنشستگان هما با اشاره به عملكرد يكساله صندوق كه دست آوردهای قابل توجهی در خصوص حفظ سرمايه های بازنشستگان و بازگرداندن بخشی از املاک از دست رفته به صندوق و نيز كاهش بدهی های ساليان گذشته منتهی شد ، افزود : در طول اين مدت تلاش كرديم تا خسران مديریت های قبلی  را جبران نماييم و به نقطه ای رسيديم كه مي توانيم در سال پيش رو با برنامه ريزی دقيقی كه صورت گرفته است در رفع مشكلات بازنشستگان گام های موثرتری برداريم . 

در اين ديدار تعدادی از بازنشستگان به نمايندگی از جامعه بزرگ بازنشستگان همايی مشكلات اقتصادی ، رفاهی و بيمه ای را از بزرگترين مسئله بازنشستگان دانستند و از مدير عامل صندوق بازنشستگی هما خواستند تا در رفع آنها بكوشد. 

حسنلو نسبت به ارتقاء سطح رفاهی بازنشستگان هما گفت : در تلاشيم تا شركت های تابعه صندوق را از زيان ده بودن خارج نماييم كه اين مهم به زودی محقق خواهد شد و در آينده نزديک اتفاقات خوبی خواهد افتاد .
وی در خصوص مشكلات بيمه ای بازنشستگان به قول مساعد كاپيتان فرزادی پور مديرعامل ايران اير به منظور همراهی و هم افزايی بيشتر در حل و فصل مسائلی از اين دست اشاره كرد و افزود : در كنار بازنشستگان تا حصول نتيجه خواهيم بود .

 

پیوند کوتاه به تصاویر دیدار:https://homafund.ir/fa/node/42915

X