ديدار مدير عامل صندوق بازنشستگی هواپيمايی جمهوری اسلامی ايران"هما" و رئيس سازمان امور مالياتی كشور

شماره :
44299
سه شنبه 1403/05/30 ساعت 19:22

از پیشنهاد صفحه «ديدار مدير عامل صندوق بازنشستگی هواپيمايی جمهوری اسلامی ايران"هما" و رئيس سازمان امور مالياتی كشور» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
تسهیل تکالیف مالیاتی و سامان دهی بدهی های معوق از زمان تشكيل صندوق بازنشستگی "هما" و شركت های تابعه

ديدار مدير عامل صندوق بازنشستگی هواپيمايی جمهوری اسلامی ايران"هما" و رئيس سازمان امور مالياتی كشور

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی "هما":

محسن حسنلو در ديدار با سيد هادی سبحانيان ضمن تشريح معوقات مالياتی كه طی ساليان گذشته با عدم مديريت درست تبديل به معضلی عظيم در صندوق بازنشستگی "هما" شده است و چرخه اقتصادی اين صندوق و شركت های تابعه آن را دچار بحران نموده ، از رئيس سازمان امور مالياتی نسبت به حل و فصل موضوعات مالياتی موجود مساعدت و همراهی خواست.

هادی سبحانيان كمك به بنگاه های اقتصادی كشور را امری ضروری برشمرد و افزود مودیان مالیاتی شریک راهبردی ما هستند و ما وظیفه خود می دانیم کمک کنیم مشکلات آنها برطرف شود .وی همچنین صندوق بازنشستگی هواپيمايی جمهوری اسلامی ايران "هما" را در زمره موديان صاحب نام دانست كه  حمايت از آن و شركت های زير مجموعه آن را به منظور بهره مندی اقشار مختلف از خدمات صنعت هوانوردی و معيشت١٣ هزار بازنشسته همايی ضرورتی اجتناب ناپذير خواند.

در ادامه اين نشست چند تن از معاونين ، مديران عامل و مديران صندوق بازنشستگی "هما" گزارشی در خصوص وضعيت مالياتی صندوق و شركت های تابعه ارائه كردند كه رئيس سازمان امور مالياتی نسبت به تسهیل تکالیف و تسريع در به نتيجه رسيدن موارد مطرح شده قول مساعد داد.

 

لینک گزارش تصویری :https://homafund.ir/fa/node/44300

X