
در بازدید مشترک مدیرعامل صندوق و مدیرعامل کانون بازنشستگان از معاونت امور بازنشستگی مطرح شد: ارزیابی زیرساخت، فرآیندها و راهکارهای بهبود خدمت رسانی در حوزههای بیمهای و اجتماعی
به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران؛ در این دیدار که به مناسبت آغاز سال نو و ارزیابی و بهبود شرایط خدمت رسانی به بازنشستگان محترم انجام شد، دکتر شمسایی نیا مدیرعامل صندوق بازنشستگی و وظیفه کارکنان «هما» ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای همکاران معاونت امور بازنشستگی صندوق اظهار داشت که این معاونت متولی خدمت رسانی بهینه به ذینفعان صندوق است و شایسته است که تقدیر مضاعفی از این همکاران صورت گیرد. وی همچنین بر اهمیت سعه صدر و گشادهرویی در نحوه تعامل با مراجعین محترم تأکید کرد و گفت: همکاران باید همواره با صبر و احترام با مراجعین مواجه شوند چرا که برخی از ایشان ممکن است تحت تاثیر مشکلات معیشتی یا اداری کمی کمحوصلهتر باشند لکن ما موظفیم با حسن تعامل و گشاده رویی پاسخگوی آنان باشیم.
در ادامه شمسایی نیا به ضرورت ارتقاء نحوه خدمت رسانی اشاره کرد و بر لزوم بهبود فرآیندها و ارائه خدمات آنلاین و برخط تأکید کرد. وی افزود: مرکز پاسخگویی تلفنی و برخطسازی فرآیندهایی نظیر صدور گواهی بازنشستگی، کسر از حقوق، تکمیل بارگذاری احکام و گسترش آیتم های داشبورد خدمت آنلاین از جمله گامهای ضروری در جهت تسهیل و تسریع خدمت رسانی به بازنشستگان و مستمریبگیران محترم است.
همچنین در این بازدید مهندس جلال هاشملو مدیرعامل کانون بازنشستگان نیز ضمن تشکر از تلاشهای کارکنان معاونت امور بازنشستگی، به لزوم صبر و حوصله بیشتر در برخورد با مراجعین تأکید کرد و گفت: کارکنان معاونت امور بازنشستگی باید با توجه به شرایط خاص مراجعین که ممکن است تحت فشارهای مختلف باشند، به نحو احسن پاسخگویی کنند.
در این بازدید، برخی از مدیران و کارکنان معاونت امور بازنشستگی نیز به بیان دیدگاهها و پیشنهادات خود در خصوص رفع مشکلات فرآیندی و زیرساختی پرداختند و راهکارهایی را برای تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مراجعین ارائه دادند.
لینک گزارش تصویری :https://homafund.ir/fa/node/46774
- 240 بازدید