X

ثبت ۹۸ اثر تالیفی بازنشستگان کشوری در سامانه “کتاب باز”

شماره :
42772
شنبه 1403/02/8 ساعت 11:18

از پیشنهاد صفحه «ثبت ۹۸ اثر تالیفی بازنشستگان کشوری در سامانه “کتاب باز”» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
با مشارکت 60 بازنشسته اهل قلم صورت گرفت

ثبت ۹۸ اثر تالیفی بازنشستگان کشوری در سامانه “کتاب باز”


 

 ۹۸ اثر تالیفی از ۶۰ پیشکسوت اهل قلم در سامانه “کتاب باز” صندوق بازنشستگی کشوری ثبت و معرفی شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در سامانه کتاب باز که با هدف تکریم بازنشستگان اهل قلم و معرفی ایشان و آثار چاپی آنان از نیمه دوم سال گذشته راه اندازی شده است، تاکنون معرفی و ثبت آثار بیش از ۶۰نفر از بازنشستگان کشوری را با ۹۸ عنوان کتاب در ۱۲ گروه روانشناسی، مذهب، ادب و هنر، تاریخ، تجربه ماندگار، کودک، دفاع مقدس، زندگی نامه و خاطرات، فرهنگ و اقوام، مدیریت و کسب وکار، آموزشی و سلامت عملیاتی شده است.

در میان بازنشستگان فرهیخته و مولفی که کتاب های خود را برای معرفی برای سامانه «کتاب باز» ارسال کرده اند می توان به چهره های برجسته ای چون دکتر «ایرج افشار سیستانی»، دکتر «مجتبی مطهری» (الهامی)، «علی اصغر مقتدایی»، «یداله چوپانی» و «گلناز سعیدی» اشاره کرد.

در سامانه کتاب باز صندوق بازنشستگی کشوری، تاکنون آثار برجسته ای مثل «عرفان، تمدن و هنر اسلامی» اثر دکتر «مجتبی مطهری» با موضوع پیوند شرق و غرب؛ «ایران عصر ناصری» ترجمه کتاب نایاب «سون هدین» نویسنده و شرق شناس سوئدی توسط «وحید ناصری» بازنشسته وزارت امور خارجه، که روایتی است از تاریخ ایران در دوران قاجار یا همان عصر ناصری و «مدیریت و اقتصاد در خانواده» اثر مرحوم «احمد صافی» بازنشسته وزارت آموزش و پرورش منتشر شده است.

از دیگر کتب ارزنده در این سامانه می توان کتاب «حکمت های حضرت علی» سراینده ولی الله فتحی، کتاب «اعزامی از شهر ری» به روایت بسیجی داوطلب از دوران دفاع مقدس و بازنشسته اهل قلم محمود روشن ماسوله، «مجموعه ۱۲۰ جلدی تجزیه و ترکیب قرآن کریم» به کوشش فاطمه ناظم زمردی و ده ها عنوان کتاب دیگر اشاره کرد.

سامانه «کتاب باز» با هدف تکریم و قدردانی از تلاش های بازنشستگان اهل قلم و حمایت و معرفی کتابها و آثار ایشان، در سایت اطلاع رسانی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir راه اندازی شده است.

ثبت و معرفی کتاب ها چگونه است؟

علاقه مندان و بازنشستگان اهل قلم زیرپوشش صندوق بازنشستگی کشوری می توانند آثار چاپ شده خود را طبق مراحل زیر برای ثبت در سامانه ارسال کنند و بنابراین نیازی به مراجعه حضوری نیست.

اقدام اول: 

۱. تکمیل فرم اطلاعات کتاب و نویسنده (این فرم از طریق سامانه کتاب_باز نیز قابل دریافت است)

اقدام دوم:

۲. ارسال یک نسخه از کتاب، به نشانی پستی تهران، خیابان دکتر فاطمی، میدان جهاد، پلاک ۶۱، صندوق بازنشستگی کشوری، اداره کل روابط عمومی و امور‌ بین‌الملل

۳. یا همچنین ارسال تصویر جلد کتاب به همراه فرم بالا از طریق ایمیل به نشانی ketabbaz.cspf@gmail.com

قوانین و مقررات معرفی آثار:

شما از طریق سامانه کتاب باز یا لینک فایل مربوط به آن می توانید از قوانین و مقررات کتاب باز اطلاع پیدا کنید.

لازم به ذکر است که سامانه کتاب باز در زمینه خرید و فروش کتاب فعالیت ندارد و صرفا جهت معرفی آثار تالیفی راه اندازی شده است.

X