X

بودجه پیشنهادی دولت برای مرگ قطعی بازنشستگان

شماره :
41315
چهارشنبه 1402/09/29 ساعت 12:04

از پیشنهاد صفحه «بودجه پیشنهادی دولت برای مرگ قطعی بازنشستگان» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
نماینده مردم کاشمر در مجلس در تذکری عنوان کرد:

بودجه پیشنهادی دولت برای مرگ قطعی بازنشستگان

نماینده مردم کاشمر در مجلس در تذکری عنوان کرد: در بودجه ۱۴۰۳ همسان‌سازی حقوق بازنشستگان که مرگ تدریجی بازنشستگان است را به مرگ قطعی تبدیل نکنید.

جواد نیک بین گفت: درخواست دارم برج‌های دولت بیشتر از خرج‌های آن است، با مردم روشن صحبت کنید، چرا بسیاری از پروژه‌ها که نیاز به نوسازی دارند با اعلام دولت مبلغ 200 میلیارد تومان هزینه پیش‌بینی می‌شود اما خودمان بخواهیم اقدام به نوسازی آنها کنیم حدوداً یک میلیارد تومان هزینه نیاز دارد. چرا برج‌های دولت بیشتر از خرج‌های آن شده است.

نماینده مردم کاشمر و بردسکن و خلیل آباد، کوهسرخ در مجلس خطاب به رئیس قوه قضائیه ادامه داد: آقای اژه‌ای ما شما را انسان عدالت‌گستری می‌دانیم، مردم منتظر یک برخورد دبش با اختلاس‌گران هستند. مردم آستانه تحملشان بسیار بالا است، بارها مسئولین دولت را به مرز سقوط کشاندند اما مردم در برابر غربیان ایستاده تا از انقلاب دفاع کنند، با مردم صحبت کنید و توضیحات لازم را ارائه نمایید.

وی خطاب به رئیس جمهور عنوان کرد: اگر رشد اقتصادی در کشور نباشد ولی مالیات افزایش پیدا کند برابر است با تورم افسارگسیخته. دارایی مردم را دارایی خود ندانید.

نیک‌بین در ادامه یادآور شد: در خصوص بودجه 1401 باید بگویم اشک یتیم دردآور است اما اشک بزرگ‌مرد باعزت بازنشسته شرمنده مرگ‌آور است. خواهشاً در بودجه 1403 همسان‌سازی حقوق بازنشستگان که در حال حاضر به مرگ تدریجی بازنشستگان تبدیل شده است را به مرگ قطعی آنها تبدیل نکنید. در لایحه بودجه اعلامی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را مدنظر قرار دهید. اگر این مسئله مورد توجه قرار نگیرد مجلس با رأی قاطع مخالف آن خواهد بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص صادرات پسته و کشمش حوزه انتخابیه خود بیان کرد: در حال حاضر بسیاری از تولیدکنندگان پسته و کشمش آن را در منازل خود انبار می‌کنندف به مسئله صادرات این محصولات کشاورزی توجه داشته باشیم.

نیک‌بین در پایان به نوسازی جاده‌های حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: جاده شادمهر به کاشمر نیاز به نوسازی دارد، رئیس جمهور بارها اعلام کردند که نوسازی آن مدنظر قرار بگیرد در حال حاضر تعداد زیادی از افراد در این جاده‌ها جان خود را از دست می‌دهند، مسئولان به قول خود عمل کنند.

X