برند «هما» دارایی صندوق بازنشستگی هُماست
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر لزوم سوددهی شرکتهای زیرمجموعۀ صندوق هما گفت: دارایی صندوق بازنشستگان هما، برند آن است و استفاده بهینه از این برند، نیاز به کار علمی و آموزشی دارد.
به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی و وظیفه کارکنان هما، مهدی مَسکنی صبح امروز در بازدید از این صندوق ضمن آشنایی با مسائل و مشکلات شرکتهای هفتگانه زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کارکنان هما، با تاکید بر ضرورت اتخاذ رویکرد حل مسئله در این شرکتها به منظور بهره ورسازی آنها افزود: نخستین گام در این رویکرد، تشخیص مسئله است و باید بنگاههای اقتصادی عارضهیابی شوند تا مشکلاتشان حل شود.
وی طول عمر کوتاه مدیریتی در دستگاهها و شرکتهای دولتی را یکی از دلایل بهینه اداره نشدن آنها دانست و بر لزوم سوددهی و بهره ورسازی شرکتهای زیرمجموعه صندوق هما تاکید کرد.
مسکنی همچنین با اشاره به منافع معنوی ناشی از خدمت به مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر گفت: خدمت به بازنشستگان، موجب رضای الهی و بهترین اظهار بندگی است.
در این بازدید همچنین محسن حسنلو، مدیر عامل صندوق بازنشستگی و وظیفه کارکنان هما، ضمن خیر مقدم به مهدی مَسکنی از روحیه مجاهدانه و تلاش بی ادعا و دلسوزانه ایشان تجلیل کرد و به بیان گزارشی از فعالیت ها و عملکرد دوره جدید مدیریت صندوق پرداخت.
وی فقدان زیرساخت های لازم و ساختار اجرایی مناسب و نیز بحرانهای مختلف در صندوق بازنشستگی هما را از جمله مشکلات آغاز مسئولیت خود در این صندوق برشمرد و گفت: با طراحی سند راهبردی برای صندوق و نیز جذب نیروهای جوان، انقلابی و کارآمد، خوشبختانه امروز این صندوق روی ریل صحیح قرار گرفته و انشاءالله به زودی وارد فرآیند افزایش درآمد و سود دهی شرکتهای زیرمجموعه خواهیم شد.
حسنلو تاکید کرد: استفاده از منابع عمومی برای صندوقهای بازنشستگی، صحیح نیست و باید به حداقل رسانده شود.
در ابتدای این بازدید جمعی از اعضای هیئت مدیره صندوق بازنشستگی هما، مدیران عامل شرکتهای زیرمجموعه صندوق بازنشستگی هما، معاونان و مدیران این صندوق به بیان دیدگاهها و پیشنهادهای خود به منظور رفع مشکلات ساختاری و درآمدی شرکتها و نیز تحولات انجام شده و پیشرفت های حاصله در این صندوق پرداختند.
- 477 بازدید