ارائه تسهیلات رفاهی سفر و گردشگری به بازنشستگان "هما"

شماره :
44251
یکشنبه 1403/05/28 ساعت 19:10

از پیشنهاد صفحه «ارائه تسهیلات رفاهی سفر و گردشگری به بازنشستگان "هما"» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
انعقاد قرارداد همکاری صندوق بازنشستگی هما و پلتفرم دانش بنیان «کارناوال»

ارائه تسهیلات رفاهی سفر و گردشگری به بازنشستگان "هما"

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی "هما ":
مديرعامل صندوق بازنشستگی هواپيمايی جمهوری اسلامی ايران "هما" ضمن امضاء تفاهم نامه با شركت دانش بنيان خدمات مسافرت هوايی و گردشگری «كاروان سفرهای نيكسام»، كارت اعتباری گردشگری كارناوال را به منظور ارائه خدمات رفاهی برای بازنشستگان "هما" ضرورتی دانست كه تا پيش از اين مغفول مانده بود.
حسنلو در ادامه از طرح های گوناگون صندوق بازنشستگی "هما" به منظور بالا بردن سطح رفاهيات بازنشستگان همايی خبر داد كه در آينده نزديک رونمايی خواهد شد.
در این جلسه که برای توشیح قرارداد فیمابین دو مجموعه با حضور مدیرعامل شرکت دانش بنیان «كاروان سفرهای نيكسام» برگزار شد، رامین شمسایی نیا معاون امور مالی و منابع انسانی صندوق هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران"هما" به تشریح برخی مزایای این کارت اعتباری برای بازنشستگان "هما" و خانواده های ایشان از جمله خرید اعتباری خدمات و پرداخت اقساطی هزینه های سفر و گردشگری شامل هتل، تور، بیمه مسافرت، خدمات ویزا و.... متناسب با حقوق و مزایای هر شخص پرداخت.
 پلتفرم کارناوال این امكان را فراهم می كند تا سفرهای داخلی و خارجی به صورت هوايی و زمينی و استفاده از ساير خدمات مسافرتی بازنشستگان "هما" ارزان و قابل دسترس شود. شایان ذکر است به زودی بازنشستگان "هما" می توانند با مراجعه به آدرس https://www.karnaval.ir  از پنل اختصاصی صندوق بازنشستگی "هما" در اين سايت از خدمات ويژه آن بهره مند شوند.

 

لینک گزارش تصویری :https://homafund.ir/fa/node/44252
 

X