X

احکام همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی حداقل بگیران و سایر سطوح

شماره :
44189
سه شنبه 1403/05/23 ساعت 10:48

از پیشنهاد صفحه « احکام همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی حداقل بگیران و سایر سطوح» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
تعیین تکلیف احکام همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

احکام همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی حداقل بگیران و سایر سطوح

 

 

مجله نبض روزانه؛جلسه مشترک مدیرعامل محترم سازمان تأمین اجتماعی دکتر میرهاشم موسوی با رئیس ،اعضای هیئت مدیره و بازرسین کانون عالی کشور روز یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ رآس ساعت ۱۲در محل دفتر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برگزار گردید

در این جلسه که با حضور معاونت حقوقی، معاونت فرهنگی و معاونت بیمه ای سازمان تامین اجتماعی و کارشناسان این سازمان برگزار گردید.

رئیس ،اعضای هیئت مدیره و بازرسین کانون عالی پس از بحث و تبادل نظر با مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی به توافق رسیدند تا احکام متناسب سازی بر اساس مفادبند 1 برنامه هفتم توسعه هم برای سایرسطوح وهم برای حداقل بگیران صادر گردد.

احکام همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی حداقل بگیران و سایر سطوح

احکام همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی حداقل بگیران و سایر سطوح به شکل زیر تعیین تکلیف گردیده است‌.

مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی در این جلسه اعلام آمادگی کردند که با مشارکت و همفکری نمایندگان کانون عالی کشور و سازمان احکام متناسب سازی برای بازنشستگان سایر سطوح و جامعه حداقل بگیر صادر میگردد و سازمان نیز بر اساس طرح دو فوریتی دولت به مجلس متناسب سازی برنامه هفتم را برای حداقل بگیران محترم نیز همانند سایر سطوح اعمال خواهد کرد.

مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی و کانون عالی کشور توافق کردند،اجرای  متناسب سازی برنامه هفتم توسعه در راستای پرداخت ۳ میلیون تومان علی الحساب به سایر سطوح و حداقل بگیران که در تیر ماه صورت گرفته عملیاتی خواهد گردید.

نهایتاً پس از صدور احکام متناسب سازی باقیمانده ۴۰ درصد متناسب سازی درسال اول برنامه هفتم توسعه به بازنشستگان مشمول این طرح پرداخت خواهد گردید.

مدیر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کردند این سازمان آمادگی کامل را برای صدور احکام متناسب سازی بر اساس مفاد بند ۱ برنامه هفتم توسعه و رعایت الزامات قانونی آن دارد که به حول قوه الهی با همکاری و همفکری کانون عالی کشور به زودی احکام متناسب سازی صادر خواهد گردید.

منبع: صنعت ملی

X