آیین بازگشایی مدارس هما با شعار " مهر مهدوی "

شماره :
41018
دوشنبه 1402/07/3 ساعت 18:03

از پیشنهاد صفحه «آیین بازگشایی مدارس هما با شعار " مهر مهدوی "» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
 مقارن با ماه ولایت و امامت حضرت ولی عصر (عج) و سال تحصیلی 1402

آیین بازگشایی مدارس هما با شعار " مهر مهدوی "

 مقارن با ماه ولایت و امامت حضرت ولی عصر (عج) و سال تحصیلی 1402 آیین بازگشایی مدارس هما با شعار " مهر مهدوی "

در این مراسم که در دبستان پسرانه هما و با حضور ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، محسن حسنلو مدیر عامل صندوق بازنشستگی هما، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی با اشاره به برنامه های راهبردی صندوق هما از راه اندازی هنرستان های هوانوردی برای اولین بار در کشور در آینده نزدیک خبر داد .

ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری  همزمانی  آغاز سال تحصیلی و گرامی داشت هفته دفاع مقدس را  یک موهبت دانست و با اشاره به ۳۶ هزارشهید دانش آموز ، شهید حسین فهمیده و شهید سردار حاج قاسم سلیمانی یاد و نام آنها را پاس داشت.

 وی در ادامه سخنانش از پروردگار متعال  طلب موفقیت و پیروزی برای دست اندر کاران امر آموزش را نمود  و ضمن برشمردن فضیلت علم آموزی برای دانش آموزان، آرزوی روزهای شاد و پر ثمر آموزشی را از خداوند برای نونهالان انقلاب اسلامی خواستار شد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری به دانش آموزان مدرسه هما  گفت راه شهداء را ادامه دهند و از آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع نمایند و باعث درخشش و شکوفایی استعدادهای خود در زمینه­ های علمی و درسی شوند تا شاهد درخشش تک تک استعدادهای شکوفا شده برای میهن اسلامی ایران باشیم. در ادامۀ این مراسم کلیپی از دستاوردهای علمی و آموزشی دانش آموزان در عرصه های مختلف به نمایش در آمد.

در پایان  این مراسم و در فضایی شاد و سرزنده ، زنگ مهر مهدوی (عج) و آغاز سال تحصیلی توسط  ترکی مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری به صدا در آمد و با اهدای گل و هدایا توسط مسئولین، دانش آموزان سال جدید تحصیلی را در صفوفی مستحکم و منظم آغاز نمودند.

X